Rebel Seria Gipf: Yinsh (edycja miêdzynarodowa)

Бестселлер
144225205
15 772 AMD
  • Бренд REBEL
  • Доставка из Польши
  • Курьер DHL 11 октября
  • Стоимость доставки заказа в Армению от 71 846 AMD

Сроки доставки указаны ориентировочно и зависят от региона доставки. Подробнее на этой странице

Характеристики

Минимальный возраст игрока
8 lat

Прочие свойства

Бренд
REBEL

Свойства

Минимальное количество игроков
2
Максимальное количество игроков
2

Технические характеристики

Версия
Gra planszowa

Описание

Gra planszowa: Yinsh (wydanie międzynarodowe) 1183569 Czasami możemy odnieść wrażenie, że w tej grze panuje chaos. Gracz ustawia kilka swoich elementów, tylko po to, aby nagle zobaczyć, że zmieniły one kolor! Im więcej elementów znajduje się na planszy, tym trudniej przewidzieć, co może się wydarzyć. Ale właśnie dzięki temu mamy więcej możliwości! Nie ma powodu do niepokoju - każdy ma swoją szansę. Jeśli będziemy uważnie przyglądać się temu chaosowi, możemy wprowadzić w nim swoje własne zagrywki!    Na początku gry każdy gracz ma 5 pierścieni na planszy. Gracz może zdjąć pierścień z planszy za każdym razem, gdy zbuduje rząd złożony z 5 znaczników swojego koloru. Zwycięzcą zostaje osoba, która zdobędzie 3 swoje pierścienie z planszy - innymi słowy, musisz utworzyć 3 rzędy złożone z 5 pierścieni w swoim kolorze.   Jeśli znasz zasady gry GIPF, na pewno zauważysz kilka podobieństw między GIPF a YINSH. Tworzenie rzędów i usuwanie ich z planszy to tylko dwa przykłady. Mniej oczywiste, ale bardziej znaczące "podobieństwo" między tymi grami polega na tym, że jedno posunięcie może jednocześnie przynieść wiele korzyści i być najgorszym, co może spotkać gracza. Podczas gry w YINSH gracze muszą bardzo uważać, mając na uwadze cel gry. Tworzenie rzędu złożonego z 5 znaczników zbliża do zwycięstwa, ale równocześnie kosztuje jeden pierścień, co oznacza, że gracz ma ograniczone możliwości. Czasami warto utworzyć rząd dla przeciwnika tylko po to, aby go pozbawić jednego pierścienia, ale równie dobrze może to przyczynić się do jego zwycięstwa. Granica między dobrym a złym posunięciem jest bardzo cienka i w dużej mierze zależy od sytuacji na planszy. Gracz musi wyczuć tę subtelność, aby to on zwyciężył, a nie jego przeciwnik.     Parametry Dostępność: do 48 godzin