Rebel Gra planszowa Koncept

Бестселлер
99285005
14 829 AMD
  • Бренд REBEL
  • Доставка из Польши
  • Курьер DHL 26 мая
  • Стоимость доставки заказа в Армению от 72 117 AMD

Сроки доставки указаны ориентировочно и зависят от региона доставки. Подробнее на этой странице

Характеристики

Языковая версия
Польша
Приблизительное время игры
45 min.
Минимальный возраст игрока
10 lat

Лицензия

Тип
Imprezowe

Общие характеристики

Имя
Koncept

Прочие свойства

EAN
5425016922705
Бренд
REBEL

Свойства

Минимальное количество игроков
4
Максимальное количество игроков
12

Технические характеристики

Версия
Gra planszowa

Описание

Opis produktu
Jak imprezować to najlepiej przy planszy!

Wieczory ze znajomymi są idealną okazją do wspólnej rozrywki, a dobra gra potrafi rozruszać nawet najbardziej nieśmiałe towarzystwo. Ich głównym celem jest dobra zabawa, nierzadko połączona z salwami śmiechu, dlatego cechują się prostymi zasadami, są intuicyjne i nie wymagają od uczestników bycia doświadczonymi graczami. W końcu na imprezie chcemy się bawić, a długie zaznajamianie się z mechaniką rozgrywki i zaglądanie do instrukcji w momentach niezdecydowania zabawie nie sprzyja. WIęc jeśli wspólnie z przyjaciółmi poszukujecie pomysłu na nietuzinową zabawę, gry planszowe na pewno będą świetnym rozwiązaniem.

"Położył główny znacznik na kategorii zwierzęta. Drugi na kropli wody... hmm... Zwierzę wodne? Ryba! Tak, ale to nie wszystko, pokazuje dalej... Drewno, nożyczki, ciąć, narzędzie... Ryba Piła!"

 

W grze Koncept waszym celem jest odgadywanie haseł pokazywanych przez innych graczy. Ale... pokazujący nie może się odzywać ani nic pokazywać, czy rysować, do dyspozycji ma tylko planszę z różnymi obrazkami i za pomocą znaczników będzie wskazywał te, które będą miały was naprowadzić.

 

"Mężczyzna, człowiek. Jego zawód, związany z walką... Coś więcej? Świat, białe, kółko, czerwone. Hmm, trudne... A, połączył kółko z czerwonym, patrz, przesunął znacznik na ikonie świata bardziej na flagę. Chodzi o flagę! Flagę kraju - biała z czerwonym kółkiem - Japonia! Pilot kamikadze czy samuraj? Przemijanie, czas, cofać się, wcześniej, czyli jednak samuraj!"

 

Gracz ma do dyspozycji jeden główny znacznik, którym wyznacza kategorię główną i używając znaczników pomocniczych dookreśla ją wskazując inne skojarzenia. Jeśli potrzebuje może użyć dodatkowych znaczników w innym kolorze, aby pokazywać inne rzeczy, które mogą naprowadzić na trafne skojarzenie.

 

"Główna kategoria pokazuje nam kobietę, która jest sportowcem. W drugiej stara nam się pokazać, że jej dyscyplina należy do sportów zimowych. Potem są dwa narzędzia, których używa w tej dyscyplinie. Jedne związane z nogami, drugie z rękami. To od nóg związane jest z podróżowaniem, a zimą w sporcie najlepiej podróżuje się na nartach, ale nie wpadłbym na to, gdyby nie ta rzecz związana z rękami. Tam bowiem mamy walkę i śmierć, więc musi to być broń. Dopiero całość naprowadziła mnie na trop. Hasło to: Justyna Kowalczyk!"

 

Koncept jest grą elastyczną i podatną na drobne zmiany i nowinki w zasadach. Zadowolenie graczy jest wartością nadrzędną! W grze mogą się sprawdzić nawet najbardziej szalone pomysły, o ile wszyscy gracze je zrozumieją.

 

"Zaznaczył walkę i położył dużo kosteczek na polu mężczyzny. Wojna!"

 

"Spirala, zwierzę, ok, ale znacznik położony pomiędzy kobietą, a mężczyzną?... A, no przecież! Ślimak, bo jest obojnakiem!"

 

Koncept sprawdzi się w każdym towarzystwie, hasła mają 3 poziomy trudności, więc na najłatwiejszym można grać z dziećmi już od 10 roku życia. Do tego na każdej karcie jest 9 haseł, po 3 z każdego poziomu trudności, więc zawsze mamy wybór, a są one tak ułożone, aby każdy znalazł coś dla siebie.

 

Zwycięża gracz, lub jeśli gramy drużynowo - gracze, którzy dzięki odgadnięciu największej ilości haseł zgromadzili najwięcej punktów.

 

Przykłady haseł z rozgrywki:

 

Płyn, do jedzenia, biały - to oczywiście mleko.

 

Płyn, także do jedzenia, tym razem czerwony - może to być np. ketchup lub czerwone wino.

 

Zwierzę, które kojarzy się z wodą - pierwsze co przychodzi do głowy, to oczywiście ryba.

 

W Koncept możesz pokazać w łatwy sposób także bardziej skomplikowane pojęcia. Narzędzie, mechaniczne, do cięcia drewna?Piła mechaniczna.

 

A człowiek, związany ze sztuką, z którym nieodłącznie kojarzy się ucięte ucho? To Vincent van Gogh.

 

Lubisz gry towarzyskie, w których zgaduje się hasła przez pokazywanie, rysowanie i opowiadanie? Koncept to nowy pomysł, którego jeszcze nie było. Zaproś swoich znajomych do tej gry i po raz kolejny bawcie się świetnie wytężając umysł i odnajdując właściwe skojarzenia.

 

Nie zwlekaj, teraz czas na Twój koncept!

 

Zawartość pudełka:

  • 1 plansza z symbolami
  • 5 zestawów pionków
  • 1 zielony zestaw składający się z pionka Głównej Kategorii (duży znak zapytania) i 10 kosteczek
  • 4 zestawy (niebieski, czarny, czerwony, żółty), z których każdy składa się z pionka Podkategorii (wykrzyknik) i 8 kosteczek
  • 110 kart z hasłami; na każdej 9 słów/fraz o trzech poziomach trudności: łatwym, trudnym i mistrzowskim
  • żetony pojedynczych i podwójnych punktów zwycięstwa (podwójne są warte 2 PZ, pojedyncze 1 PZ)
  • 2 pomoce gracza
  • 1 miseczka
Rozwiń opis