Kapitan Nauka Kapitan Nauka. Droga. Duże puzzle z grą

Бестселлер
51422643
6 341 AMD
  • Бренд Kapitan Nauka
  • Доставка из Польши
  • Курьер DHL 22 мая
  • Стоимость доставки заказа в Армению от 72 148 AMD

Сроки доставки указаны ориентировочно и зависят от региона доставки. Подробнее на этой странице

Характеристики

Код товара
437846
Время игры
15 - 45
Доступные дополнения
Нет

Прочие свойства

EAN
5903699821572
Бренд
Kapitan Nauka

Свойства

Количество игроков
1+
Рекомендуемый возраст
3+

Описание

Opis produktu
Kapitan Nauka. Droga. Duże puzzle z grą

Duże puzzle z grą Droga (3+) to prawie trzymetrowa układanka, z którą można zbudować mnóstwo dróg o różnych kształtach i wykorzystać do wyścigu samochodami. Wystarczy puścić wodze fantazji i stworzyć nawet najbardziej odjechane trasy. Kto wie, co może się wydarzyć na drodze!? Miłośników szybkiej jazdy czekają natomiast niesamowite przygody mogą sprawdzić swoje możliwości w grze rozwijającej myślenie strategiczne. Dzięki układaniu drogi dzieci rozwijają wyobraźnię przestrzenną i kreatywność, a podczas gry doskonalą również kompetencje społeczne.
Zabawy konstrukcyjne i trening myślenia strategicznego


Dzięki zabawie z tymi puzzlami każdy może zostać kreatywnym konstruktorem i świetnym kierowcą. Możliwość układania mnóstwa tras według własnego oryginalnego pomysłu pobudza wyobraźnię, uczy planowania, analizowania, a także konstruowania. A co najważniejsze, zabawa usprawnia orientację w schemacie własnego ciała oraz orientację przestrzenną niezbędne w rozwoju kompetencji matematycznych i językowych.


 

Duże puzzle z grą Droga (3+) to kreatywna zabawa konstrukcyjna, dzięki której dzieci uczą się planowania i przewidywania swoich działań. Puzzle można łączyć w dowolnej kolejności, wykorzystując wszystkie elementy i zakończenia drogi lub tylko część jej odcinków. A w grze polegającej na wyścigu autami uczestnicy zabawy opracowują trasę najszybciej prowadzącą do zwycięstwa, pamiętając o znakach drogowych i ograniczeniach prędkości. Rozwijają w ten sposób myślenie logiczne, wyobraźnię oraz orientację przestrzenną.