G3 Gra planszowa Sabotażysta. Zaginione kopalnie

Бестселлер
141367420
9 941 AMD
  • Бренд G3
  • Доставка из Польши
  • Курьер DHL 10 октября
  • Стоимость доставки заказа в Армению от 71 846 AMD

Сроки доставки указаны ориентировочно и зависят от региона доставки. Подробнее на этой странице

Характеристики

Языковая версия
Польша
Приблизительное время игры
45 min.
Минимальный возраст игрока
10 lat

Прочие свойства

Бренд
G3
Минимальное количество игроков
3

Свойства

Тип
Strategiczne
Максимальное количество игроков
9

Технические характеристики

Версия
Gra planszowa

Описание

Gra planszowa Sabotażysta. Zaginione kopalnie Nowa przygoda w bestsellerowym świecie "Sabotażysty"!Sabotażysta: Zaginione kopalnie to gra planszowa z elementem blefu, przeznaczona dla 3 do 9 graczy, w wieku od 10 lat.W trakcie rozgrywki, gracze wcielą się w postaci krasnoludów i wyruszą do tajemniczego lasu, w poszukiwaniu tytułowych kopalni i ukrytych w nich skarbów. Zadanie nie jest proste. Na swojej drodze napotkają takie przeszkody jak: zwalone drzewa, urwiska, pułapki czy wredne trolle, jednak to inni gracze są największym zagrożeniem!"Sabotażysta. Zaginione kopalnie" to następca karcianego "Sabotażysty" światowego bestsellera z 2004 roku! Celem rozgrywki jest zdobycie jak największej ilości punktów. Aby tego dokonać, należy zdobyć ukryte w kopalniach skarby. Na początku rozgrywki, gracze losują rolę i drużynę do której zostaną przydzieleni. Lojalne krasnoludy współpracują ze sobą i dzielą się łupami, jednak w każdej drużynie może znaleźć się: Samolub ten krasnolud wszystkie zdobyte skarby zatrzymuje dla siebie; Sabotażysta niech nikogo nie zmyli jego kolor brody; ten krasnolud bez chwili wahania zdradzi swoją drużynę i podzieli się skarbem z przeciwnikami. Rozgrywka dzieli się na rundy, a te z kolei podzielone są na tury. W swojej turze gracz wykonuje następujące akcje: Gracz zagrywa jedną kartę, albo odrzuca jedną lub dwie karty; Gracz może poruszyć swoim krasnoludem do trzech pól; Gracz dobiera jedną lub dwie karty (zależy od pierwszego kroku). Runda kończy się, kiedy wszystkie skarby zostaną odkryte lub kiedy żaden z graczy nie ma już kart na ręce. Gracze dzielą się punktami, losują nowe drużyny i role, po czym rozgrywają kolejną rundę. Wygrywa gracz, który po zakończeniu drugiej rundy zbierze największą ilość punktów. Łatwe w przyswojeniu zasady rozgrywki Może w nią zagrać do dziewięciu osób Wysoka jakość wykonania elementów Uczy dedukcji i współpracy