Aparat Blackmagic Blackmagic Pocket Cinema Camera 6K G2

Бестселлер
140962590
1 055 171 AMD
  • Бренд Blackmagic
  • Доставка из Польши
  • Курьер DHL 11 октября
  • Стоимость доставки заказа в Армению от 42 182 AMD

Сроки доставки указаны ориентировочно и зависят от региона доставки. Подробнее на этой странице

Характеристики

Дополнительная информация

NFC
Нет

Качество изображения

Стабилизатор изображения
Нет

Прочие свойства

Бренд
Blackmagic

Сеть

Bluetooth
Да

Экран

Сенсорный экран
Да

Описание

Kamera filmowa Blackmagic Design Pocket Cinema Camera 6K G2 Blackmagic Pocket Cinema Camera 6K G2 to zaawansowana technologicznie, przenośna cyfrowa kamera filmowa 6K z sensorem HDR o rozdzielczości 6144 x 3456 pikseli. Wyposażona w mocowanie obiektywu EF i zdolność nagrywania bezpośrednio na dyski USB typu C. Ten model posiada regulowany ekran dotykowy i wydłużony czas pracy dzięki większej pojemności akumulatora. Możliwe jest również podłączenie opcjonalnego wizjera OLED. Cechy kamery Rozmiar efektywny czujnika – 23,10 mm x 12,99 mm (Super 35) Mocowanie obiektywu – Aktywne mocowanie EF. Sterowanie obiektywem – Przysłona, ostrość i zoom na obsługiwanych obiektywach. Zakres dynamiczny – 13 stopni Podwójne natywne ISO – 400 i 3200 Rozdzielczość nagrania 6144 x 3456 (6K) do 50 kl./s 6144 x 2560 (6K 2,4:1) do 60 kl./s 5744 x 3024 (5,7K 17:9) do 60 kl./s 4096 x 2160 (4K DCI) do 60 kl./s 3840 x 2160 (Ultra HD) do 60 kl./s 3728 x 3104 (3,7K 6:5 Anamorficzny) do 60 kl./s 2868 x 1512 (2,8K 17:9) do 120 kl./s 1920 x 1080 (HD) do 120 kl./s Liczba klatek na sekundę Maksymalny klatkaż sensora zależy od wybranej rozdzielczości i kodeka. Obsługuje klatkaż projektu 23,98, 24, 25, 29,97, 30, 50, 59,94 i 60 kl./s. Klatkaż off-speed do 60 kl./s w 6K 2,4:1, 120 kl./s w 2,8K 17:9 i 1080 HD. Wbudowane filtry ND – Brak Ostrość – Autofokus dostępny w kompatybilnych obiektywach.Sterowanie przysłoną – Koło przysłony i slider na ekranie dotykowym do ręcznej regulacji przysłony w obiektywach sterowanych elektronicznie, przycisk przysłony do natychmiastowego automatycznego ustawiania przysłony w kompatybilnych obiektywach. Wymiary ekranu – 5” 1920 x 1080. Rodzaj ekranu – Pojemnościowy ekran dotykowy LCD. Obsługa metadanych – Automatycznie uzupełniane dane obiektywu z elektronicznych obiektywów EF. Automatyczny zapis ustawień kamery i danych z kart, takich jak projekt, numer sceny, ujęcie i notatki specjalne. LUT 3D można także osadzić w metadanych plików Blackmagic RAW. Kontrolki – Menu ekranu dotykowego na 5″ ekranie. 1 x wyłącznik zasilania, 1 x przycisk nagrywania, 1 x przycisk kadrów, 1 x pokrętło przewijania z przyciskiem wbudowanym w uchwyt, 1 x przycisk ISO, 1 x balans bieli, 1 x przycisk migawki, 3 x konfigurowalne przyciski Fn, 1 x przycisk przysłony IRIS,1 x przycisk wysokiego klatkażu (HFR), 1 x przycisk zoomu, 1 x przycisk menu, 1 x przycisk odtwarzania. Timecode – Bardzo dokładny timecode. Mniej niż 1 klatka opóźnienia co 8 godzin. Porty i złącza Całkowita liczba wejść wideo – brak. Całkowita liczba wyjść wideo – 1 x HDMI do 1080p60 Analogowe wejścia audio 2 x analogowe mini XLR przełączalne pomiędzy poziomem liniowym i mikrofonowym z zasilaniem fantomowym. 1 x wejście stereo 3,5 mm XLR i wejście 3,5 mm stereo może być także używane jako wejście kodu czasowego. Wszystkie wejścia audio mogą być również używane dla wejścia kodu czasowego. Analogowe wyjścia audio – 1 x jack 3,5 mm do słuchawek. Interfejs komputera – USB typu C do nagrywania na dyski zewnętrzne, sterowania kamerą PTP i aktualizacji oprogramowania. Dźwięk Mikrofon – wbudowany mikrofon stereo. Wbudowany głośnik – 1 x głośnik mono. Standardy Standardy wideo SD – Brak. Standardy wideo HD – 1080p23,98, 1080p24, 1080p25, 1080p29,97, 1080p30, 1080p50, 1080p59,94, 1080p60 Standardy wideo Ultra HD – 2160p23,98, 2160p24, 2160p25, 2160p29,97, 2160p30, 2160p50, 2160p59,94, 2160p60 Standardy DCI 4K – 4Kp23,98 DCI, 4Kp24 DCI, 4Kp25 DCI, 4Kp29,97 DCI, 4Kp30 DCI, 4Kp50 DCI, 4Kp59,94 DCI, 4Kp60 DCI Media 1 x slot karty CFast, 1x slot karty SD UHS-II,1 x port USB typu C 3.1 Gen 1 dla zewnętrznych nośników do nagrywania Blackmagic RAW i ProRes. Format nośników danych – Możliwość formatowania nośników do systemów plików ExFAT (Windows/Mac) lub HFS+ (Mac). Obsługiwane kodeki Blackmagic RAW Constant Bitrate 3:1, Blackmagic RAW Constant Bitrate 5:1, Blackmagic RAW Constant Bitrate 8:1, Blackmagic RAW Constant Bitrate 12:1, Blackmagic RAW Constant Quality Q0, Blackmagic RAW Constant Quality Q1, Blackmagic RAW Constant Quality Q3, Blackmagic RAW Constant Quality Q5, ProRes 422 HQ QuickTime, ProRes 422 QuickTime, ProRes 422 LT QuickTime, ProRes 422 Proxy QuickTime. Sterowanie Sterowanie zewnętrzne – Urządzenia Blackmagic Zoom Demand i Blackmagic Focus Demand do sterowania kamerą i obiektywem za pomocą uchwytów statywu. Urządzenia Blackmagic Zoom Demand i Blackmagic Focus Demand do sterowania kamerą i obiektywem za pomocą uchwytów statywu. Sterowanie za pomocą iPada, sterowanie przez Bluetooth, sterowanie kamerą PTP przez USB. Zewnętrzne sterowanie niektórymi ustawieniami kamery, ostrością, przysłoną i zoomem z kompatybilnymi obiektywami, korektorem kolorów, tally oraz uruchamianiem i zatrzymywaniem wewnętrznego nagrywania w przypadku użycia z kompatybilnym ATEM i ATEM Software Control. Funkcje pamięci masowej Rodzaj nośnika pamięci masowej – 1 x CFast 2.0 1 x karta SD UHS-II 1 x szybki port USB typu C dla zewnętrznych nośników. Formaty nagrywania Blackmagic RAW 3:1, 5:1, 8:1, 12:1, Q0, Q1, Q3 i Q5 przy 6144 x 3456, 6144 x 2560, 5744 x 3024, 4096 x 2160, 3728 x 3104 i 2868 x 1512 z zakresem dynamiki Film, Extended Video, Video lub niestandardowym LUTem 3D osadzonym w metadanych. ProRes przy 4096 x 2160, 3840 x 2160 i 1920 x 1080 z zakresem dynamiki Film, Extended Video lub Video lub niestandardowym LUTem 3D. Prędkość zapisywania danych – Częstotliwość zapisu w oparciu o 30 klatek na sekundę. 6144 x 3456 (6K) Blackmagic RAW 3:1 – 323 MB/s Blackmagic RAW 5:1 – 194 MB/s Blackmagic RAW 8:1 – 121 MB/s Blackmagic RAW 12:1 – 81 MB/s Blackmagic RAW Q0 – 242 do 483 MB/s Blackmagic RAW Q1 – 162 do 387 MB/s Blackmagic RAW Q3 – 108 do 277 MB/s Blackmagic RAW Q5 – 65 do 162 MB/s 6144 x 2560 (6K 2.4:1) Blackmagic RAW 3:1 – 240 MB/s Blackmagic RAW 5:1 – 144 MB/s Blackmagic RAW 8:1 – 90 MB/s Blackmagic RAW 12:1 – 60 MB/s Blackmagic RAW Q0 – 180 do 359 MB/s Blackmagic RAW Q1 – 120 do 287 MB/s Blackmagic RAW Q3 – 80 do 205 MB/s Blackmagic RAW Q5 – 49 do 120 MB/s 5744 x 3024 (5.7K 17:9) Blackmagic RAW 3:1 – 264 MB/s Blackmagic RAW 5:1 – 159 MB/s Blackmagic RAW 8:1 – 100 MB/s Blackmagic RAW 12:1 – 67 MB/s Blackmagic RAW Q0 – 198 do 396 MB/s Blackmagic RAW Q1 – 133 do 317 MB/s Blackmagic RAW Q3 – 89 do 227 MB/s Blackmagic RAW Q5 – 54 do 133 MB/s 4096 x 2160 (4K DCI) Blackmagic RAW 3:1 – 136 MB/s Blackmagic RAW 5:1 – 82 MB/s Blackmagic RAW 8:1 – 51 MB/s Blackmagic RAW 12:1 – 35 MB/s Blackmagic RAW Q0 – 102 do 203 MB/s Blackmagic RAW Q1 – 68 do 163 MB/s Blackmagic RAW Q3 – 46 do 116 MB/s Blackmagic RAW Q5 – 28 do 68 MB/s Apple ProRes 422 HQ – 117.88 MB/s Apple ProRes 422 – 78.63 MB/s Apple ProRes 422 LT – 54.63 MB/s Apple ProRes Proxy – 24.25 MB/s 3840 x 2160 (Ultra HD) Apple ProRes 422 HQ – 110 MB/s Apple ProRes 422 – 73.6 MB/s Apple ProRes 422 LT – 51 MB/s Apple ProRes Proxy – 22.4 MB/s 3728 x 3104 (3.7K 6:5 Anamorficzny) Blackmagic RAW 3:1 – 177 MB/s Blackmagic RAW 5:1 – 106 MB/s Blackmagic RAW 8:1 – 67 MB/s Blackmagic RAW 12:1 – 45 MB/s Blackmagic RAW Q0 – 133 do 265 MB/s Blackmagic RAW Q1 – 89 do 212 MB/s Blackmagic RAW Q3 – 60 do 152 MB/s Blackmagic RAW Q5 – 36 do 89 MB/s 2868 x 1512 (2.8K 17:9) Blackmagic RAW 3:1 – 67 MB/s Blackmagic RAW 5:1 – 41 MB/s Blackmagic RAW 8:1 – 26 MB/s Blackmagic RAW 12:1 – 17 MB/s Blackmagic RAW Q0 – 51 do 101 MB/s Blackmagic RAW Q1 – 34 do 81 MB/s Blackmagic RAW Q3 – 23 do 58 MB/s Blackmagic RAW Q5 – 14 do 34 MB/s 1920 x 1080 Apple ProRes 422 HQ – 27.5 MB/s Apple ProRes 422 – 18.4 MB/s Apple ProRes 422 LT – 12.75 MB/s Apple ProRes Proxy – 5.6 MB/s Podane częstotliwości zapisu dla parametru stałej jakości są wyłącznie orientacyjne. Rzeczywiste częstotliwości zapisu zależą od tematyki obrazu. Oprogramowanie Blackmagic OS DaVinci Resolve Studio dla Mac i Windows wraz z kluczem aktywacyjnym Blackmagic Camera Setup Blackmagic RAW Player Wtyczka Blackmagic RAW QuickLook Blackmagic RAW SDK Test szybkości Blackmagic RAW Systemy operacyjne Mac 11.1 Big Sur, Mac 12.0 Monterey lub nowsza wersja Windows 10 i 11. Wymagania dotyczące zasilania Zasilanie – 1 x zewnętrzny zasilacz 12V. Zewnętrzne wejście zasilania – 1 x 2-pinowe złącze blokujące. Rodzaj akumulatora – NP-F570. Żywotność akumulatora – Około 60 minut (zapis RAW 6K w klatkażu 24 kl./s na CFast 2.0 przy jasności ekranu 50%) Moc – 12V-20V. Opcjonalne akcesoria Blackmagic Pocket Cinema Camera Pro EVF Blackmagic Pocket Camera Battery Pro Grip